dimecres, 9 de juliol del 2008

Dia 3: Arribada a Tōkyō (東京都)

Després d'haver dormit en futons, toca aixecar-nos per anar a esmorzar.

Després, tornem a anar a l'Ofuro, a prendre un bon bany calent.

Tot seguit, agafem un Taxi per anar a l'estació, però a mig camí, ens notifiquen que el papa s'havia deixat el rellotge, però que no patim que ens el vindran a portar.

(Si, tenen el volant a la dreta).

Un cop hem arribat, hem de passar per les botiguetes del temple d'Asakusa abans d'arribar fins a l'hotel.

Allà, ens esperaven 2 sorpreses. La primera era que tindríem esmorzar, i la segona que tindríem internet gratuïtament.

Després de veure una mica com eren les habitacions i la recepció, anem a dinar, tornant a passar per les botiguetes. Es veu que hi feien una fira avui i demà (dimecres 9 i dijous 10).

Al restaurant Kamiya Bar hi trobem uns valencians, fem un bon àpat i tornem a l'hotel. Aquesta nit anem a l'altra punta de la línia de metro, Shibuya.

Un cop sortim de la boca del metro, ens trobem unes televisions gegants a davant nostre, i quedem tots flipant.

Havíem quedat amb en Bernat per anar a sopar a un restaurant, i per arribar-hi, passem per l'encreuament per on hi passen més persones al dia de tot el món.

El sopar era boníssim! Era un restaurant de cuina d'Okinawa, l'Okinawa'n Dogen. Però ara toca tornar a l'hotel, ja que s'ens fa tard i el toc de queda és a dos quarts de dotze.

Carn de porc a la brasa:

(No tot és amanida, a sota hi ha arrós i carn)

Gioza: (mmmmmm oishiiiiiii)

Goya, una epècie de cogombre amb un gust un xic amarg, amb tofu, pernil i ous remenats:

Tempura de vegetals a l'estil d'Okinawa:

Fideus amb verduretes, o sigui, el ramen de tota la vida:

Bona nit!! (Oyasumi nasai!!)