dijous, 17 de juliol del 2008

Dia 11: Museu Ghibli i ca'ls Abe

Anem A Mitaka, al Museu Ghibli.

Primer ens desplacem de l'estació fins a Mitaka i un cop allà vam agafar un taxi fins a la porta del museu. Per recorreguts curts ens sortia més a compte agafar un taxi que l'autobús i ens vam estalviar d'esperar-lo i de la murga de veure quin era el que et portava fins al museu. Per exemple, aquest viatge ens va costar 700 iens i amb autobús ens hagués costat uns 800 iens.

Mira mira qui ens va rebre! El nostre amic Totoro.

Per cert, les entrades s'han d'agafar en un Lawson i és una mica entretingut. Sort que sempre hi ha una persona amable (deu ser el país amb més persones amables per metre quadrat del món) que t'ajuda.

El museu és preciós amb molts de detalls de les pel·lícules Ghibli.

Crec que amb una hora en pots fer prou per visitar-lo tot, ja que és petit, però nosaltres vam trigar-ne tres hores i ens va faltar temps. També ens van passar una pel·lícula inèdita. Que xulo!

Cap a la una ens va a venir a buscar en Tetsuya que ens havia convidat a dinar a casa seva. Abans, però, vam fer el toc en una bar típic japonès.

Ja a casa seva, vam menjar sushi i una carn boníssima amb ous durs cuits amb la carn. Nyam nyam! També ens va preparar edamame que va molt bé quan has de beure un piló. Visca el sake! Fins i tot als meus fills els va encantar.

L'Anna i la Yoko fent gyoza a l'estil d'Utsunomiya, que és el lloc de Japó on el fan més bo.